tirsdag den 24. maj 2011

Forår i sofaen

Er der noget så skønt som nye puder i sofaen?! Jeg får tit lyst til at sy nye puder når det bliver forår. Så skal der noget nyt og frisk til. Selve puderne er de gamle der bare har fået nyt liv. Stoffet er fra stof og stil og jeg har syet sort piping bånd rundt i kanten. Det deler meget godt de forskellige stoffer jeg har brugt. Og så er de vildt bløde. Overvejer at sy sengetøj af det grønne stof på samme måde med opdeling af de forskellige stoffer og båndet i midten.



Jeg har to grå sofaer og da jeg er vild med både den grønne og lilla farve, har jeg i år valgt at lave en "grøn sofa" og en "lilla sofa". Så jeg er ved at sy lilla puder. Indtil nu er det blevet til denne bløde sag:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...