lørdag den 22. januar 2011

Loppe Lørdag

Det var egentlig ikke meningen - men når man nu alligevel er ude at køre, kan man liiiiiige så godt, smutte ind på diverse loppemarkeder - de lokker jo sådan når man kører forbi :-)

Det var ikke fordi jeg fandt noget særligt, men lidt har også ret.
  • En fin amagerhylde til 20 kr! Jeg glæder mig til at få den malet i en frisk farve, så skal jeg nok vise før og efter billede :-)
  • en STORT flettet kurv. Den skal lige vaskes lidt, så kommer der også et billede af den. Den skal bruges til alle de reklamer vi får ind af døren.
  • En "jeg syr selv" bog som min kæreste fandt til mig i loppereolen :-)
  • En stumtjener til den fantastiske pris af 75 kr. Den ser ud præcis som den på billedet. Det må siges at være et røverkøb. De plejer at være dyre. Jeg glæder mig til at gi' den noget grunder og finde en skøn skøn farve til den. Så skal alle min tasker og måske tørklæder hænge på den.

Ha' en rigtig god weekend
Hilsen

          


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...