fredag den 31. december 2010

Fødselsdag, årsdag og nytårsfest

Tænk at det , lige om lidt, er årets sidste dag. Vildt så hurtigt et år går... I morgen bliver en travl dag. Mere travl end den 31. december plejer at være. Det skyldes, at jeg for 1 år siden blev moster for 3. gang. Denne gang til en lille pige. Og hendes fødselsdag skal vi til i morgen middag. Min kære svigermor hjalp mig med denne gave til fødselsdagsbarnet...


Hun har lige maskinen, der kan sådan noget med broderier. Skønt. Det kom der da en meget sød gave ud af.

Når vi har guffet fødselsdagslagkage mm i os, så skal vi hjem og vende og til nytårsfest med "slænget". Det skal nok blive hyggeligt, som det altid er. Jeg glæder mig i hvertfald rigtig meget. Og så har kæresten og jeg års dag i morgen - 8 år indtil nu. Vildt! Jeg husker stadig da vi mødte hinanden, selvom der var kommet rigeligt med sprut indenbords hihi. Det føles, som var det i går... men det er så alligevel 8 år siden. Som tiden dog går.

Jeg vil lige benytte lejligheden til at ønske dig - kære læser :

Et sundt, lykkeligt, oplevelsesfyldt og ikke mindst festligt nytår!

Hilsen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...