onsdag den 29. december 2010

Dagens små køb

Jeg har været på Outlet udsalg i dag med kæresten, min far, søster og hendes familie. Det var ikke meget jeg fandt - men lidt har også ret. Jeg fandt INTET tøj. Noget der ellers aldrig sker for mig :-)
Kunne ikke stå for de søde retrolignende bøtter. Dem kan jeg bruge i mit syværelse.
Du tænker sikkert "hva skal hun liiiige bruge plastik flagermus til?!" Joh, ser du. Jeg er vild med Halloween og det kan godt være en rigtig dyr omgang at købe spøg og skæmt, når man nærmere sig halloween. Så det er med at købe det, når jeg lige støder på det - udenfor sæson.



Bæltet kunne jeg heller ikke stå for. Normal pris 150 kr. og jeg gav kun 25 kr for det! 
Så jeg kom kun af med en flad 50'er - for det hele! Ikke dårligt.

Selv om det ikke blev til så meget tøj i denne omgang - for mit vedkomne. Kæresten der i mod slæbte poser med hjem - så fik jeg da lidt ud af dagens udsalgstur med familien :-)

Ha en go' aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...