søndag den 9. januar 2011

Endelig færdig med opgave..

De sidste par dage har jeg siddet i timevis foran computeren med diverse artikler, papir og bøger. Går på skole i øjeblikket og vi blev lynhurtigt sat i gang med en større skriftlig opgave om domstolsreformen. Tung område - men det viste sig at være meget spændende at lære noget om. Så det var positivt. Men nu er den FÆRDIIIIIIIG. Skønt. Og jeg kan holde weekend (det der er tilbage af den....). Så alle kreative projekter har fået lov at ligge og samle støv. Men jeg håber snart, at jeg får tid til at få lavet lidt som jeg kan vise jer her på bloggen. Indtil da vil jeg vise lidt af det jeg har lavet...

Jeg har det med, at i en periode er jeg VILD med at lave fx smykker. Så pludselig mister jeg interessen og finder noget helt andet at gi mig i kast med. Kender I også det?

Her er - et meget lille udsnit - af nogle af de smykker jeg har lavet...

        

        




    

   
  
   
       
  Rigtig god søndag til jer alle

           

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...