mandag den 27. december 2010

Ude med snøren for første gang...

...og her tænker jeg IKKE på fiskesnøren, men "blog snøren". For min blog - skønt navnet måske lægger op til det - kommer ikke til at handle om lystfiskeri - i hvertfald ikke ret meget :-)


Det er mit aller første indlæg på min HELT egen blog. Det er stort! For jeg har LÆNGE kigget i "cyper søen" og set den ene inspirerende blog efter den anden. Men nu har jeg endelig fået mod på selv at kaste snøren i søen, og se om også jeg kan blive bidt af livet som blogger.


Jeg kan ligeså godt sige det som det er... jeg fisker ikke. Men det gør min kære far. Og han ELSKER det! Det er hans passion og har altid været. Det er hans måde at slappe a på. Min måde at slappe a på er ved at fordybe mig i mine kreative sysler som fx at sy tøj, tasker eller andet til mig selv, mit hjem eller mine skønne nevøer og niece (og til andre der kunne tænke sig lidt hjemmelavet...), at hækle, lave smykker, arbejde med filt, knapper, male møbler og andet jeg kan få fingrene i - ja, jeg kan li' at kaste mig ud i forskellige kreative ting. 


Jeg elsker også at suge inspiration ud af mine boligmagasiner. Tiden forsvinder fuldstændig, når jeg sidder med mine stakkevis af blade og bare fordyber mig i dem. Skønt. 


En anden ting som kan få mig til at glemme tid og sted er, min skønne hund Mickey. At se ham rende rundt i sneen og nyde livet. Det er fantastisk! Se selv. Han er da en skøn hund.




Det var så mit først indlæg, og jeg glæder mig til at vise jer mere fra min hverdag.


Glædelig bagjul og godt nytår


Hilsen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...