onsdag den 4. juli 2012

4. juli, fridag og fødselsdag

Jeg må ha' været en temmelig sød pige det seneste år, for sikke et skøøønt vejr, det har været i dag. :-) Rigtig sommervejr. Så det var ikke så tosset en dag at holde fødselsdag på og ikke mindst holde fri på. Familien blev inviteret over til grill og lagkager. Mums, det var lækkert. Forskellige sommersalater, pølser og T-bone på grillen, kold drikkelse og lækre lagkager. Alt hvad der hører en god fødselsdag til - når man fylder 35 :-)

Tak til familien for en rigtig hyggelig eftermiddag og aften!




- og tak til mine søde forældre for at hejse flaget, når jeg nu ikke har min egen flagstang.

Jeg håber, at du også har haft en rigtig skøn dag

Hilsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...