lørdag den 20. april 2013

Bjørn Wiinblad ting til salg

Jeg elsker at gå på loppemarked og i genbrugsbutikker. Men da vi bor i et lille hus, er det begrænset, hvor meget jeg kan have stående. Jeg vil derfor løbende sætte nogle af mine skønne loppefund til salg, så andre kan få glæde af dem. Send mig en mail, hvis du er interesseret.

Alle priser er vejledende - og jeg er til at prutte med :-)


Her er lidt forskelligt af Bjørn Wiinblad...



Litografi i guldramme, mål: 31,5 cm x 31,5 cm
SOLGT


Litografi i guldramme, mål: 31,5 cm x 31,5 cm
SOLGT



Super skønt billede i flot guldramme
mål: 19,5 cm x 23 cm
Kr.150






Billeder i guldrammer - Nord, Syd, Øst og Vest.
Mål: 20 cm x 23 cm
SOLGT


Fine billeder, begge rammer har dog et hak i øverste venstre hjørne. Ellers fine.
Mål: 26 cm x 31,5 cm
Samlet pris for begge to kr. 150



Skønt billede - tror det hedder "Efterår"
Billedet er sat en lille smule skævt i rammen
SOLGT


Skønne FLORA vaser - DEN SORTE ER SOLGT
Højde ca 12 cm
Diameter ca. 6 cm

Pr. stk. kr. 75


Askebæger VINTER i sort
Diameter ca. 11 cm

SOLGT




Skøn skål TEA FOR TWO i blå og hvid
Diameter ca. 17,5 cm

kr. 150




6 kommentarer:

  1. Hej :-)
    Jeg har forelsket mig i nogle af Bjørn Winnblad billederne, Nord, syd, øst og vest, samt det sidste "Efterår"! er de stadig til slag?

    Mvh Mathilde.

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne købe "efterårsbilledet" er det stadig til salg?

    SvarSlet
  3. Hej Dunja

    Jeg har haft en del problemer med at redigere på min blog - derfor det sene svar. Efterårsbilledet er desværre solgt :-(

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne købe den blå vase :) Send SMS til 60221944 hvis den ikke er solgt :)

    SvarSlet
  5. Er den blå vase solgt?

    SvarSlet
  6. Hejsa
    Du har et billed til salg med Bjørn Wiinblad til 150,-
    Du kalder det et skønt billed i guldramme.
    Det er 19,5 x 23 cm
    Er det stadig til salg og vil sælge det til mig for 125,- pluds forsendelse. ?
    Venlig hilsen
    Louise Iversen
    Mobil 61341331

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...