fredag den 1. februar 2013

Atter tilbage på bloggen

Flere har haft fat i mig - Hvaaaaa ska du ikke snart ha' opdateret din blog?? Og joh, det skal jeg. Det er sørme længe længe siden, jeg sidste har givet lyd fra mig. Men der har bare været nok at se til, det sidste halve år. Men jeg satser STÆRKT på snart at få gang i nogle kreative projekter, som jeg kan vise jer her på bloggen. Men kender I ikke også det, at hver dag går med dagligdagens gøremål og inden man når at få set sig om, så har den ene uge taget den næste?! Man skal sgu huske at sætte tid af til sig selv, være god ved sig selv, være kreative, gøre det man synes er sjovt osv. Det må jeg hellere huske :-)
Ved at skrive det her på bloggen, forpligter jeg også mig selv lidt :-) Så SÆT I GANG, Fiskegudens datter!!!




Hilsen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...