mandag den 14. maj 2012

En hilsen fra forårshaven... i en eksamenstid

...og mere bliver der desværre ikke tid til i dag. Jeg er i gang med at skrive eksamensopgave som skal afleveres den 21. maj. Så der er desværre ikke så meget tid til de kreative projekter eller ture på loppemarkeder. Men hver ting til sin tid. Men så vil jeg glæder mig til, at få opgaven færdig og komme i det kreative hjørne igen :-)

Når der lige skal kobles fra , nyder jeg at gå rundt i min have og se at alt springer ud.

Mit nye kirsebærtræ  - håber det vil give bær i år

Mine mange mange jordbærplanter der standhaftigt giver mig de lækreste jordbær hvert år.

Mums - jeg kan allerede smage blåbærene.

Min stikkelsbærbusk. Selvom den har nogle halvfarlige torne, så smager bærene fantastiske.
De er allerede ved at tage form. Uha det bliver godt :-)

Nyeste skud på stammen: Tyttebær. Aner ikke hvordan jeg skal bruge den, men den stod og kiggede på mig i Plantorama, så den er jeg lidt spændt på. Forslag er meget velkomne :-)

Du skønne bonderose - du pynter så fint inde som ude, når du springer ud.

Mickey hunden - du er bare  dejlig hele året :-)


Ha' en skøn dag !

Hilsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...