onsdag den 28. december 2011

Papirklip

Håber I alle har haft en skøøøøn jul, og nu er ved at være klar til nytår. Jeg har haft nok at lave, så jeg har slet slet ikke nået at vise nogle julebilleder på bloggen. Nu er nisserne, julekuglerne mm pakket ned til næste år - så ingen julefotos fra mig. Men jeg har været lidt kreativ i dag. Jeg fik købt det nye BoligLiv, hvori jeg så nogle DIY papirklip som var sat i ramme. Det måtte jeg lave. Jeg mangler lige sådan noget til soveværelset - de matcher min blå stumtjener :-)


Jeg købte en masse rammer på loppemarked for længe siden, som jeg har givet sort spraymaling. Jeg har ikke rigtig haft nogen idé til, hvad de skulle bruges til, men det ved jeg så nu :-) Håber I kan li' dem.

Godt nytår til jer alle


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...