onsdag den 20. juli 2011

Lidt kreativitet på en onsdag

Min hund var helt flad efter hans besøg af den glade beagle hund. Så han har ligget og sovet et par timer, og jeg fik ro til at være kreative. Det blev til en vest til min søde niece som er 1½ år. Vesten har jeg egentlig lavet vendbar, men det blå stof er da bare for sødt, så det er nok synd at gemme det væk. Som en lille detalje, har jeg fået lavet nogle strygemærker med teksten "til dig fra moster". Det har jeg sat på i den hvide due foran. På ryggen har jeg broderet kanten af duen, og nederst har jeg syet et hæklet mellemlæg fast. Nu håber jeg bare, at lillepigen kan li' den (og ikke mindst passe vesten).




Nu vil jeg ud og nyde det gode vejr.

Ha' en fortsat go' dag.

Hilsen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...