lørdag den 30. juli 2011

Den ensomme blomme - og de mange æbler

Som træer og planter (og græs) dog gro. . . Det er svært at følge med. Men i dag, da jeg stod og kiggede på vores STORE blommetræ, manglede der noget. Blommerne?!


De sidste par år, har vi haft så mange blommer, at vi til sidst ikke anede, hvor vi skulle gøre af dem, men i år. . .ingen blommer. . .næsten. .. .kun denne ensomme blomme, som jeg lige ville nå at tage et billede af, inden jeg satte tænderne i den.


Den smagte FANTASTISK. Så selvom jeg i år må nøjes med denne ene blomme fra egen avl, så var det heldigvis en super go' blomme.

Da jeg så kiggede på vores knap så store æbletræ, så det straks bedre ud.


Masser af skønne æbler.
Jeg kan næsten allerede dufte og smage æbletærterne med kanel og creme fraiche. Mmmm...mums.

Du må ha' en fantastisk dejlig weekend.
Jeg håber, at solen skinner hos dig, som den gør hos mig.

hilsen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...