torsdag den 2. juni 2011

Sommertasken fra sidste sommer

På opfordring, viser jeg her en taske jeg lavede sidste år. Det er den første taske jeg har syet. Min første lynlås og første piping bånd. Så det var noget af en udfordring, men jeg er SÅ tilfreds med resultatet. Tasken blev også flittigt brugt sidste sommer, og mon ikke den kommer til at følge mig denne sommer :-)



Stoffet er fra Stof og Stil og det er mønstret også. Har dog lavet lidt om på det. Som en ekstra lille detalje valgte jeg at sy lædersnøre med træperler fast i piping båndet. Hankene er lavet af møbelsnor og imiteret læder.


Den er rummelig og praktisk og jeg har lavet små rum inden i den, så der er plads til småting og ikke mindst mobilen.


Ha' en skøn og kreativ kristi himmelfartsdag

venlig hilsen
          
       



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...